Alternativy k Autotask Workplace pro Windows, Linux, Android, Iphone a podobně. Filtrování podle licence a prohlédni pouze free nebo open source alternativní programy. Tento seznam obsahuje 14 programů podobných jako Autotask Workplace.
DirSync Pro je malý, ale výkonný nástroj pro synchronizaci souborů a složek. DirSync Pro lze použít k synchronizaci obsahu jedné nebo více složek rekurzivně. Pomocí aplikace DirSync Pro můžete snadno synchronizovat soubory z vašeho stolního počítače s USB-stickem.
HRCloud2 - plně vybavený domácí disk Cloud a osobní asistent, který umožňuje uživatelům vytvářet a spravovat uživatelské účty pro přátele a rodinu, přistupovat k souborům z libovolného místa, konvertovat obrázky, média, dokumenty, prezentační soubory, 3D modely a archivy do jiných formátů.
Teknik se věnuje pokroku v oblasti technologií a nápadů a tyto služby poskytujeme těm, kteří se pokoušejí inovovat.
Otevřený zdroj a systém správy projektů s velkým managementem dokumentů.
Správce souborů typu Dropbox, který vám umožní spravovat data kdekoli se nachází: FTP • SFTP • WebDAV • Git • S3 • Minio • Dropbox • Disk Google
Funkce
#### VYŽADUJE SYNOLOGII NAS ####
Společnost Synology nabízí cenově výhodné, vysoce kapacitní a přitom naprosto soukromé cloudové řešení, které vám pomůže synchronizovat soubory mezi všemi zařízeními.
CLOUD & amp; FILE SYNC
Společnost Livedrive vytváří technologii, která bude znamenat revoluci ve způsobu, jakým lidé ukládají a zpřístupňují své soubory, fotografie, hudbu, videa a další digitální obsah.
Gladinet Cloud Desktop připojuje úložiště cloud k místnímu počítači. Jedná se o jednoduchou desktopovou aplikaci.
SOS Online Backup je oceněné řešení pro domácnosti a domácnosti. Zabezpečení digitálních dat z PC, MAC, iPhonu /iPadu & Android. Stáhnout nyní!
CloudFileSync je softwarové řešení pro synchronizaci a sdílení souborů, které umožňuje firmám, aby si vybraly místo, kde jsou uložena jejich data, a zároveň zajišťují viditelnost a kontrolu nad tím, kdo přistupuje k datům společnosti a sdílí je s nimi.
Zoho Docs je jednoduchý a bezpečný systém správy dokumentů, který umožňuje vytvářet, sdílet a spolupracovat na dokumentech v rámci vaší organizace nebo s externími partnery, klienty a zákazníky.
Zálohujte, přístup a sdílejte všechny digitální informace kdykoliv odkudkoli. Zabezpečené úložiště, automatické zálohování, přístup, sdílení souborů, online server, virtuální pracovní skupina, webové album, zálohování mobilního telefonu.
Systém Ultimate Enterprise pro správu souborů. Vytvořili jsme produkt, který pomůže vašim zaměstnancům snadno a bezpečně spravovat soubory.
- Pro psaní komentářů se přihlaste.